top of page

КАЖИ МИ КАЖИ КАКО ДА ТЕ ЗОВЕМ, КАЖИ МИ КАКВО ИМЕ ДА ТИ ДАМ!

Име Габријела

Име као име требало би да представља нешто по чему ће нас људи разликовати од осталих и као такво треба да буде нама својствено и посебно. Јако много имена данас постоји, дугих, кратких, специфичних и оних мало учесталијих, а опет свако од нас их носи на свој начин и свако је посебан. Моје име је Габријела. На први помен, људи су, када им се представим мало збуњени. Вероватно јер су очекивали неко друго име попут: Ана, Јелена, Марија.. Као малу јако ме је излуђивала чињеница да морам да поновим своје име по два или више пута да би га неко запамтио као и ситуације у којима га људи погрешно изговоре. И наравно, увек сам се питала зашто моји родитељи нису изабрали неко једноставније име које је лакше за изговор, памћење, а и које је већ опште познато и препознатљиво. У основној школи сам чак имала ситуације да ме неко пита за националност и вероисповест, јер му моје име не делује као име са ових простора што на неки начин и јесте тачно. Име Габријела порекло вуче из далеке Шпаније и Португалије. Проистекло је из мушког облика Габриел које значи Божији изасланик, Бог је моја моћ , Онај који је снажан и слично.. У нашим крајевима познатије је као Гаврило. Као што сам већ напоменула, није учестало код нас колико на Западу и већина људи се одлучује за верзију имена без слова ,,ј" , односно Габриела. Иако јако дуго и чудно, данас када сам мало зрелија, јако волим своје име баш зато јер је другачије и само по себи већ довољно специфично. И сада када сам мало боље истражила о свом имену, покушаћу да испуним и поштујем његова права значења.


Актуелно:
Скорашње објаве:
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
Химна прихватилишта за децу
bottom of page