top of page

Зимска школа страних језика

Током овог зимског распуста Универзитет Сингидунум организовао је бесплатну зимску школу страних језика за ученике који похађају средње школе и имају жељу да стекну нека нова знања, искуства и пријатељства. Ја сам одлучила да овај распуст проведем учећи шпански језик на овом универзитету. Осим шпанског, постојала је и могућност да се похађају и други језици, а то су: енглески, француски, италијански, руски, немачки и арапски језик. Све је било одлично органиизовано. Првог дана добили смо фасцикле са свеском и хемијском оловком унутра како бисмо могли да записујемо битне ствари.

Настава је организована тако да је акценат био на томе да се кроз забаву науче основне ствари из језика, али и културе одређене земље. Професори и ученици су били расположени за рад и дружење што је допринело томе да изађемо сваки пут срећни из универзитета.

Последњег дана је био Дан сусрета културе и језика и поводом тога, после доделе сертификата о похађању језичке секције, постављени су штандови који су предстаљали по једну земљу. На сваком штанду било је неко типично обележје те земље, неко јело (или више њих) специфично за ту земљу, застава те државе и томе слично. Тог дана дошли су и студенти Универзитета Сингидунум који су родом из других земаља попут Катара, Либије, Француске, Аустралије, Немачке... На крају су били изабрани најбољи из сваке групе и добили могућност да обиђу музеј Николе Тесле заједно са тим студентима. Пошто је професорка шпанског језика изабрала мене, имала сам ту срећу да стекнем још нека пријатељства у путу до тамо и знања о Николи Тесли и његовим изумима.

Млади данас немају вољу да се едукују и да надограђују своје знање, па самим тим ни жељу дa ,,троше" распуст на тако нешто. Драго ми је што још увек постоји велики број деце која не спадају у ту групу младих и желе да квалитетно проводе своје време што ми је доказала ова школа страних језика. За мене је ово било једно предивно искуство, научила сам доста тога о Шпанији и шпанском језику, стекла сам нова пријатељства и сигурно ћу ићи и следеће године уколико ми се укаже прилика за то.


Актуелно:
Скорашње објаве:
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
Химна прихватилишта за децу
bottom of page